Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Filozófiánk alapja, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen intézményünkkel. Amennyiben azonban valamilyen okból mégis panasza, észrevétele merülne fel az Ön által igénybe vett szolgáltatásainkkal, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt felénk, annak azonnali kivizsgálása és orvoslása érdekében.

Jelen tájékoztatóinkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk. A panaszbejelentéseket rendezését kiemelt feladatként kezeljük. A beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük és eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és rendeléseink folyamatos fejlesztése érdekében.

Egészségügyi szolgáltatásainkkal kapcsolatos reklamációját a következő módokon tudja benyújtani hozzánk:

  • személyesen
  • emailben, a panaszkezeles@gendiagnosztika.hu címre
  • postai úton, a 1125 Budapest, Zalatnai utca 2. címre (a borítékra kérjük ráírni, hogy “Istenhegyi Géndiagnosztikai Centrum Panaszkezelés”

A természetes személyek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) értelmében szolgáltatásainkkal kapcsolatos reklamációkat kizárólag Öntől, vagy írásbeli meghatalmazottjától, a szolgáltatás igénybevételekor kapott számla bemutatása mellett tudjuk elfogadni.

Az Ön panaszának ügyében, annak beérkezésétől számított két munkanapon belül visszaigazoljuk panaszkezelésének beérkezését, majd legfeljebb 30 naptári napon belül írásban értesítjük Önt, az Ön általa megadott elérhetőségei egyikén.

Köszönettel:

Istenhegyi Géndiagnosztikai, Nőgyógyászati és Családtervezési Centrum

Megosztás